19 januari 2006

Algebraïsche Financialiteiten

Momenteel ben ik officieel moe. Vannacht was het half 2 vooraleer ik eindelijk mijn bedje kon begroeten en dat heeft nu z'n effecten. Postitief kan je die niet noemen. Ik zou zo in slaap kunnen vallen achter deze pc, wat geen zicht zou zijn.Het examen zelf viel al bij al weeral nogal mee. Wat dus in mijn terminologie wil zeggen dat ik kans maak op een onvoldoende waar ik nog content mee kan zijn. Al kan dat wel wat pessimistisch klinken. Laat ons zeggen dat ik eerder voorzichtig ben bij het voorspellen van punten. Zou dat te maken kunnen hebben met mijn niet echt zo succesvol verleden? Laten we naar de toekomst kijken en dus niet naar het verleden. Nog één enkel examen scheidt me van het einde! (van die examens dus welteverstaan, ik plan nog even voort te leven!) Morgen kan ik nog eens uitslapen, dat zal deugd doen. Elke dag vroeg opstaan, hard werken en laat gaan slapen begint zo z'n tol te eisen. Morgen misschien eens tot 10 in m'n bed blijven liggen? ;-) Ik kan het me wel nog net veroorloven, pas volgende week woensdag weer examen. Na dat examen is het nog geen vakantie, neen, Ehsal moet die twee dagen die overblijven uit de week vullen met een paar geweldig oninteressante sessies over presenteren en uiteindelijk moeten we zelf ook nog eens gaan presenteren. Klinkt goed he? Ik zou liever even op adem komen na de examens, maar zelfs dat gunnen ze ons niet! Schandalig!

Voor de rest alles dik in orde hier, nog steeds gezond en wel en al die dingen. Ik wil vandaag nog wel nuttige dingen doen, maar ik heb geen idee wat voor dingen. Schoolwerk kan voor de moment wel even de pot op, dus dat valt al af ...

3 opmerkingen:

fILLE zei

onwillekeurig komen onaangename schoolherinneringen boven bij het lezen van het woord presentatie.

Ploem zei

Kheb vernomen dat alleen donderdagvoormiddag en vrijdagnamiddag echt verplicht zijn (bij de GOPdagen). Zou wel fijn zijn natuurlijk! Weet jij daar iets meer van?

Greedzz

Jonas zei

N@tschool! daar staat alles uitgelegd. Niet lezen indien u niet slechtgezind wil worden ofzo ;-)