27 september 2005

Laten we eens woest zijn!

En we hebben gegronde redenen. Vandaag was echt wel zo'n dagje om snel te gaan vergeten. Nog steeds geen volledig GOP-groepje en tot overmaat met steeds minder teamleden. Sommige mensen vinden het blijkbaar normaal om zomaar van groep te veranderen zonder ook maar iets te laten weten. Wij maar denken dat we al met 4 waren, 3 dus, zo blijkt. De les Analyse van de jaarrekening bracht ook geen oplossing. In tegendeel, volgens de prof moesten we dan maar iets harder gaan werken tijdens het jaar. Oh, wat waren we grappig man! Ik kon die mens daar wel gaan wurgen. Dit zou de oplossing geweest zijn, dan moest ik me alvast geen zorgen meer maken over werkjes.

De uren verliepen, ik werd woester en woester. Meteen naar de hoogste instanties inzake GOP getrokken. Aangezien ik scheef liep van razernij, mocht Tim op de deur kloppen en eerst binnengaan. Meteen kregen we een stoel aangeboden, dat vonden we fijn. En oh, wat zaten ze daar met ons in. Er zou voor een oplossing gezocht worden ... als we die niet zouden vinden. We mochten ons plan nog trekken de eerst weken. Als het niet lukte dan, zouden ze nog eens kijken. Fijn!

Ik wil geen gezaag meer horen over dat GOP. Over het feit dat het ons nooit lukt, dat we daarvoor te tamme zakken zijn die het nooit zullen halen. We moeten echt wel niet overtuigd worden, we weten dat van ons eigen ook wel, hoeft niet herhaald te worden. Maar toch blijven we ons best doen, het enige dat mogelijk is als u het mij vraagt (maar daar geef ik u de kans niet toe).

Het knipoogje van onze docent wiskunde maakte uiteraard veel goed. Net zoals dat gratis bier dat Tim kreeg na zijn inschrijving bij Vlarc (studentenvereniging voor Oost-Vlamingen die daar fier op zijn). Spijtig genoeg begon het toen ook nog eens te regenen.

1 opmerking:

Anoniem zei

het was idd een minder dagje :p. Oh ja, uiteindelijk komt het met ons Supermannen nog wel goed..tis enkel te hopen dat er nog 3 carottentrekkers te vinden zijn in ons klas natuurlijk! Het knipoogje van Bockie was heel elegant, maar toch waar cool! Een grote Meneer dus!