29 september 2005

Nog eens moe ...

We beginnen eentonig te worden. Ik ben weer eens moe. Deze keer heb ik echter wel een geldige reden. Gisteren is het namelijk zeer laat geworden. Ik ben naar de befaamde sport "waar ze met 22 achter een bal lopen" gaan kijken. Meer bepaald "Den Anderlecht" die speelde in het kader van het "Kampioenenbal" tegen Betis Sevilla. Dankzij heel veel geluk, en goede connecties in de loges van Anderlecht geraakten we als bij toeval dus nog aan 3 tickets voor de wedstrijd. Tribune 1, 95 euro/ticket. Zelf zouden we zo'n bedrag nooit betalen, maar ja een gegeven paard kijkt men niet in de bek. Het enige wat de gulle schenker in de plaats wou was een date met de bediende van m'n vader. De deal was snel beklonken. Er zijn nu eenmaal bazen, en er zijn er die moeten luistreren.

De wedstrijd zelf was redelijk boeiend. Weinig doelpunten, maar toch veel acties. Denken we daarbij vooral aan de tientallen ballen op de paal en de blunders vanProto. Al moet gezegd worden dat Anderlecht geluk had dat hij daar tussen de palen stond. We konden uiteraard niet tevreden zijn over het resultaat en gingen keet schoppen in en rond het stadion. Spijtig genoeg wou niemand meedoen.

De gulle schenker wou ons nog een drankje aanbieden in z'n loge. We geraakten binnen langs een klein zijdeurtje van het stadion. Lekker geheimzinnig en extreem hard niet toegelaten. Maar dat kon hem naar eigen zeggen "Geen kloten schelen". De champagne vloeide rijkelijk. Er zijn nu eenmaal mensen die het principe hanteren van "ik zat, de rest ook zat ... verplicht".

Tegen half 2 lag ik in mijn bed, en het was dan ook niet meer dan logisch dat ik vanmorgen een beetje heel moe was. Tijdens wiskunde moest ik echt moeite doen, volgens mij had de prof wel door dat ik bijna naar dromeland verhuisde. Het viel een beetje op vrees ik. Gelukkig was er nog cola, die hielp er mij bovenop!

Vanavond dus wederom een poging doen tot vroeg gaan slapen, ben eens benieuwd waar dat zal eindigen. (ha ha ha, in mijn bed natuurlijk!)

Geen opmerkingen: