06 november 2005

Het gaat alweer wat beter ...

Beter, dat is een feit. Maar volledig hersteld zijn we nog niet en dat zal nog een tijdje duren vrees ik. Maar ik wil nu ook niet de zielepoot gaan uithangen natuurlijk. Laten we daarom over iets anders zagen, bijvoorbeeld ons draadloos internet. Dat hapert een beetje sinds vandaag. Zo erg zelfs dat ik daarnet de Yellow Cable weer heb bovengehaald. Voila, genoeg gezaagd! Genoeg voor vandaag.

Morgen weer les, en daar doen we het voor! Een weekje vakantie gehad, wie doet het beter? Eerste keer sinds mijn Ehsalcarriere, hopelijk niet de laatste keer. Morgen meteen weer Frans en Handelsrecht, echt wel iets om naar uit te kijken. Ik zal m'n beste frans maar weer eens bovenhalen, hopelijk kent ze m'n naam nog ;-)

Deze blog is een misbaksel, ik weet het, maar ja, ik kan niet altijd van die geniale dingen schrijven. Heb ook wel ontdekt dat ik veel beter schrijf als ik slechtgezind ben. Wanneer ben ik het nog eens?

Auw dat doet pijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

En het zou NOG beterder gaan als je een film uit de top 10 van de IMDB top 250 zou zien... Dan zal'k er samen met u een gesprek over voeren... ;)

Een kleine tip: Als je ooit die Star Wars wilt huren die in de top 10 staat: Kijk goed! (Ik kan heus niet de enige ter wereld zijn die de verkeerde Star Wars huurt. :P)