08 november 2005

IMDb Top 250

In navolging van enkele andere blogs (Blog van Anneke =>Eikebah) heb ik me eergisteren ingeschreven op de site twofifty.org, een site waar je kan aanduiden welke films uit de IMDb top 250 je al bekeken hebt. Ik gokte voor mezelf dat ik op 78 zou zitten, was me dat even een teleurstelling. De teller ging niet verder dan 54. Vandaag heb ik die teller dan op 55 kunnen zetten na het bekijken van "Lock, Stock and two smoking barrels" een om het zacht uit te drukken , heerlijke film over geld en misdaad. Voor de mensen die al deze IMDb rotzooi interessant zouden vinden, zoek dit knopje (twofifty.org) op de site en klik er eens op! (of klik gewoon al eens op dit knopje misschien. Als iemand nog aanraders heeft, van films die ik zeker moet zien, weet het me dan zeker te zeggen. Komen niet in aanmerking, het spijt me verschrikkelijk, maar het is nu zo : LOTR en Star Wars, die films zeggen mij nu eens helemaal niets! Dikke rotzooi! En durf mij eens tegen te spreken! ;-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo,
ik was even nieuwsgierig en ben even gaan lezen op jouw blog!
tot een volgende keer en de groetjes van mij, jolanda

Anoniem zei

Eindelijk! Iemand die hetzelfde denkt over LOTR en Star Wars als mij ;) Kom 'k ni dikwijls tegen.

Jonas zei

Meest overroepen films ooit denk ik :-) (vooral star wars)

Anoniem zei

Ja, ik kom aan 31 maar ik heb nu wel een lijstje als ik nog eens naar de videotheek ga!

Anoniem zei

'k Heb meer dan genoeg aanraders... Zo goed als alle films die ik bekeken heb van die top 250 vond ik goed (Behalve Das Boot en 2001: A Space Odyssey [en hierover krijg ik altijd een hoop gezever over mij]).

Als je van Lock Stock houdt, kan je misschien ook Snatch eens zien. Ongeveer hetzelfde genre. :)

Anoniem zei

Kuch... Hier ben'k terug :P 'k Geef eerlijk toe dat'k vergeten was te kijken welke ge al dan niet gezien had :$

'k Weet niet echt wat uw genre is, maar ik zal me baseren op die ene film die je genoemd hebt (Lock Stock dus). :)

The Usueal Suspects
Goodfellas
Léon
Sin City
12 Monkeys
The Big Lebowski
etc...

Als ge dus eens niet weet welke film huren, kan ik altijd gecontacteerd worden ;)

Anoniem zei

ik zit aan 113 van de 250 films..niet slecht, al zeg ik het zelf :p.Het beue is natuurlijk al die oudere en alternatieve films..vindt die maar ne keer ze ;).Ik blijf er natuurlijk voor ijveren tot ik ze allemaal heb gezien!oasis

Jonas zei

113, niet slecht, zolang oasis maar niet denkt aan een film ;-)