31 december 2005

Ca me rend fou!

Oudjaar, het is weeral zo ver. Raar toch, de vorige Oudjaar lijkt nog niet eens zo lang geleden. Niet dat die vorig jaar zo spectaculair was, eerder marginaal (Brabanthal), maar kom, het gezelschap kan veel goed maken he. Dit jaar ander gezelschap en een andere locatie. Rendez-Fou te Gent. Ziet er alvast iets sjieker uit dan dat feestje van vorig jaar en ik heb ook wel de indruk dat ik meer waar voor m'n geld zal krijgen. Het valt perfect te testen, ik betaal evenveel (teveel nog steeds) om binnen te geraken. Battle of the parties, en ik weet al welke party er gaat winnen, het is te overduidelijk. Nooit naar het verleden kijken, enkel naar de toekomst! Voor ik het vergeet, maak er allemaal maar een prachtig jaar van. Vul zelf maar in wat dat voor jou mag betekenen.

Uiteraard trekt Jonas er weer op uit met fototoestel. Mensen wees gewaarschuwd, elke beweging wordt vastgelegd. Ik heb wel nog even moeten discussiëren met mijn broer, die wou eerst al beslag leggen op het fototoestel van dienst, maar ja ... ik kan toch moeilijk iedereen gaan teleurstellen en zeggen dat er geen foto's zijn van zo'n groots feest. Gelukkig moet ik erg overtuigend geklonken hebben, want echt lang heeft de discussie niet geduurd.

En nu nog een uur of twee leren, vooraleer ik het echt beu ben en het feest zich langzaamaan op gang zal trekken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jaja Jokke! Dat wordt een feestje straks he! Geen marginale Regi meer maar coole Ehsal-fuivers!
Gelukkig Nieuwjaar ook!