13 december 2005

Flans is oepie²

De stress is verdwenen, maar vanmiddag was dat wel even anders. De test van Frans kwam eraan en dat was te merken. Ik liep rond als een hyperactief kieken zonder kop, maar al bij al viel het nog mee. De test zelf was een lachertje, uiteraard. De vraag is of de docente in kwestie het nog gemakkelijker had kunnen maken? Nu nog hopen op een goed resultaat natuurlijk, want niets is zeker. Schrijffouten zijn immers ook fouten. Het zou wel mooi zijn moest ik eens 35 op 40 halen ofzo, al ben ik met 25 ook tevreden.

Na de test begon de pret pas. De kerstmarkt van SVS stond er nog steeds en ja, er was nog steeds jenever. Nog steeds voor het goede doel. Ik liet mijn goed hart zien en trakteerde heel Ehsal. Of misschien is dat net een ietsje te overdreven. Laten we het bij : ik kocht 5 jenevers in één keer omdat me dat goedkoper uitkwam per jenever. Het is maar één keer Kerstmis per jaar he, en iedereen was tevreden. Ze hebben daar goed aan ons verdiend, zoveel is zeker!

Nu nog eens de kerstmarkt in Brussel zelf bezoeken en het is compleet! Laten we dat volgende week eens doen. Mensen het was maar een hint he!

Vanavond doe ik weinig, niet niets, want dat is te weinig!

Geen opmerkingen: