19 december 2005

Hoezee op z'n Jonas'

Jawel, vandaag mijn punt gekregen voor de test van Frans. Niet echt spectaculair veel, 25/40. Kan wel heel mooi lijken, maar deze score was het abslute minimum dat ik mocht halen. Geen min- of pluspunten voor mij dus. Uiteraard ben ik hiermee tevreden, maar ja, zo extra punten zijn altijd welkom. Ze verbeterde wel streng, mijn handschrift heeft mij bijna de nek omgedaan, daar komt het op neer. Om nog eens ferm actief te zijn, zijn we daarna een beetje cursussen gaan kopiëren. Tim voor heel veel geld en een heel dik pak, ik twee pagina's, aangezien ik een nagenoeg perfecte cursus heb. Ook zijn we artikels voor Frans mondeling gaan zoeken, aangezien dat ook dichterbij komt.

Nog een ingrijpende gebeurtenis in mijn fijne leventje. Ik heb mijn laptop verbannen van mijn bureau. Kwestie van de afleiding en concentratiestoornissen tot een minimum te herleiden voor en tijdens de examens. Wat niet wil zeggen dat ik er niet meer aan kan natuurlijk, het is gewoon lastiger ...

Voor de rest ben ik gewoon nog een beetje moe, weer veel te laat opgezeten heb gisteren. Het is een schande, alhoewel, het was het zeker en vast wel waard (slijm, slijm, slijm ... ;-)

Geen opmerkingen: