08 januari 2006

Overmorgen zal ik zeggen : Gisteren, man ... !

Als ik de stressophopingen die ik momenteel ondervind zou moeten uitdrukken in kilo's patatten, dan zou de teller stoppen rond de 100 kilo denkik. Tegen vanavond mag je daar nog eens 100 kilo bijdoen en ben ik geen mens meer. Ja, altijd al wel een zenuwachtig type geweest. Zijn er nog mensen die dat nog niet doorhadden? Statistiek wordt "De Max!". Mijn formularium (laat me raden, toch niet op formules op te zetten?) is klaar wat betreft theorie. Straks smijt ik de rest van de witte stukken papier vol met voorbeeldoefeningen. Klaar om te beginnen! Gewoon zorgen dat ik mijn rekenmachientje niet vergeet, anders ben ik ferm gesch****.

2 opmerkingen:

calimero zei

Succes met je examen!

Anoniem zei

he he, niet teveel stressen he!!
dat is niet goed voor de mens..
misschien wat yoga tussendoor die de zenuwen kunnen kalmeren???
groetjes en fijne week verder.