13 januari 2007

En daar is hij weer ...

Om te beginnen : DIT. Dan zien jullie meteen dat ik niet zever over al dat lawaai. Einde onderwerp.

Salesmanagement is een tof vak, het examen ook. In principe dan toch, een mens kan nooit zeker zijn. Er was één vraag die hij niet mocht vragen, één iets dat niemand leek te snappen. 45 voorbeeldexamenvragen hadden we gekregen, uiteraard zat die ene vraag er wel bij op het examen. Dag puntjes, tot op een andere keer dan maar weer. Voor de rest was het veel schrijven en ik kreeg zowaar kramp in mijn handen.

De leukste bezigheid tijdens het afleggen van een examen blijft trouwens nog steeds "het ontdekken van mensen die links schrijven". Het blijft me verwonderen hoe weinig dat er wel zijn. Vandaag ontdekte ik twee mensen, op een hele aula, nuja, ik heb niet echt zitten zoeken, maar toch. Leve de onderdrukking van het linkshandigschrijvingsgen. Dat doet een mens dus, als hij even pauze wil nemen. Nog iets dat me opgevallen is: Evian is het populairste water. Ik blijf bij mijn Spa water. Focus op het examen, Jonas.

Vrienden, ik ga mij nog anderhalf uur aan mijn boeken zetten en oefeningen statistiek maken! Dan ga ik het officieel beu zijn voor vandaag. Correctie : dan ga ik het beu zijn plus anderhalf uur.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik blif bij Vittel :p Spa is ni lekker, Evian ook nie :s

Anoniem zei

ik zou ook gek worden van da lawaai!!