09 oktober 2007

En we kochten nog eens wat muziek

Amazon.com is leuk, zeker nu de Dollar zo laag staat. Wat doet Jonas dan? Inderdaad, de Mediamarkt volledig negeren en zich op het internet CD'tjes aanschaffen. Zo deed ik het ook een dikke week geleden. Ik logde in, vergaapte me aan alle pracht -en de spotgoedkope prijzen- en klikte 4 CD's aan. Ik moest en zou ze hebben, en zo goedkoop! 40 Dollar voor 4 CD's, daar kan je toch niet voor sukkelen?

Amazon zou Amazon (genoeg reclame nu?) niet zijn, moesten ze niet voorstellen om de CD's in afzonderlijke pakketjes op te sturen omdat niet alles tegelijk geleverd kon worden. Geloof trouwens nooit de levertijd die ze zelf voorop stellen, mijn levering zou eigenlijk pas binnen twee weken mogen aankomen, en kijk, wat ligt er hier voor mijn neus ... (hint: M.IA, The Good, The Bad & The Queen, CSS en een tweede pakje met Justice).

Met één pakketje liep het geweldig mis. Vanmorgen werd er gebeld. Iemand kwam het pakje afgeven, maar er waren kosten aan ... €10 extra, meteen te betalen. Blijkbaar was het pakje tegengehouden aan de douane en vonden die het nodig om het open te maken om te kijken wat er in het pakketje zat. Stond dat er dan niet goed genoeg op? Of verveelden ze zich daar? Daar gaat mijn wisselkoersvoordeel. Ja, tot u spreekt een economiestudent.

1 opmerking:

Anoniem zei

Die douaniers van tegenwoordig é ... ze hebben idd precies nx meer te doen! Of nee, toch wel ... brave mense lastigvallen! ;)
Groetjes van Birit van de Echtkrant
Kom ook eens een kijkje nemen bij onze blog!! See you over there!!