21 september 2005

Advalvassen

Een mens moet zich ergens mee bezighouden. Ooit heel lang geleden (+/- 3 maand geleden) werd ik uitgenodigd om deel te nemen aan een wedstrijd op de website van Advalvas. Het plan is simpel. Zij stellen vraagjes en jij gaat op zoek naar het juiste antwoord. Voor elk juist antwoord krijg je dan weer punten, dat varieert van 25 tot 100 punten per vraag. Ondertussen heb ik zonet de magische grens van 40.000 punten overschreden. Uiteraard ben ik nog lang niet tevreden. Voor "slechts" 200.000 punten heb je al een Samsung SGH-E720. Voor de rest eigenlijk niet veel soeps in de winkel, moet ik toegeven. Een scheerapparaat (40.000), een Nintendo DS (100.000) en vooral veel domme CD's en DVD's. Aan een gemiddelde van ongeveer 400 punten per dag, duurt het nog een jaartje vooraleer ik kan gaan lopen pronken met mijn nieuwe gsm. Hopelijk is hij tegen dan nog in voorraad, anders was het echt wel tijdverlies.

Laat je e-mail achter, dan nodig ik jullie uit! (weeral 250 punten erbij!)

Geen opmerkingen: