26 oktober 2005

Dopen is weer in

Er was er weeral eentje zenuwachtig vandaag, ik voelde het gewoon. Deze keer was ik het niet, maar wel onze goede vriend Tim. Ze hadden hem zo zot gekregen om hem te laten dopen in z'n studentenvereniging. Het is een schande! Die arme jongen weet niet wat hem overkomt, hopelijk laten ze er nog een stukje van heel.

De mindere kant van de zaak was dan wel dat meneer het niet kon laten om vroeger door te gaan bij management, een toch wel superbelangrijk van. Altijd aanwezig zijn is hier enorm vereist. Laten we dat ook misschien eens duidelijk maken aan ons 4de GOP-lid. Die "weigert" nog steeds om naar de les te komen (ok, hij heeft momenteel een uitvlucht ;-)). Hoe zal dit aflopen? Vrijdag gaan we nog eens vergaderen. Vrijdag pas, omdat dan de kans het grootst is dat Tim al terug nuchter zal zijn.

We hebben trouwens een deal. Morgen is het wederom Quiz op Ehsal. Ons team (nummer 35!) bestaat uit Sofie, Maarten, ik en als bij toeval ook Tim. Ik heb deze laatste plechtig doen beloven dat hij er zal staan om 12.30. Omdat ik daar aan twijfelde heb ik er maar 2 bakken bier aan vastgehangen. Moet ik alvast geen drank meer voorzien op mijn feestje zaterdag ;-). We gaan dat daar winnen, voor minder doen we het niet!

Geen opmerkingen: