27 oktober 2005

Dit zaakje stinkt!

Het slimste team van Ehsal, er bestond geen twijfel over, wij zouden meedingen naar deze titel. Om half één, na de les wiskunde (boeiend, boeiend, vertel me meer man!) konden we er aan beginnen. De presentatie was maar flauw. De vorige twee jaren werd de quiz gepresenteerd door onder meer Katja Retsin en Ann van Elsen, nu werd de presentatie verzorgd door Ehsalmensen zelf. (niets tegen Ehsalmensen voor alle duidelijkheid!)

3 Rondes van 12 vragen, we gaven ons volledig! Spijtig genoeg waren niet alle vragen even simpel en haalden we slechts een score van 8/12 per ronde. Veel te laag om in de prijzen te vallen. Misschien lag het wel aan onze schiftingsvraag die we volledig fout hadden ingevuld. De vraag was wat het stamnummer van voetbalcub FC Brussels was. Tim ging resuluut voor 19, we zaten er niet ver naast, het was 1936 als ik me niet vergis.

De jury maakte enkel de eerste drie ploegen bekend. Dat vonden we zeer flauw, hoe zouden we nu ooit weten hoeveelste we geëindigd waren. De lijsten zouden nog omhooggehangen worden. Toch vertrouw ik dit niet, dit zaakje stinkt, en hoe! (sorry als dat laatste onnozel leek, maar ik deed maar een poging tot een inside-joke ;-)

Geen opmerkingen: