08 oktober 2005

Er is er eentje slechtgezind

Raad eens wie. Jawel, het zal toch Jonas niet zijn zeker. Momenteel steekt zowat alles tegen. Broer zet het kot op stelten met al z'n vriendjes die op bezoek komen nu de ouders niet thuis zijn. Doet weer reuzestoer om indruk te maken en maakt lawaai voor tien. Nuja ook niet moeilijk, ze zijn hier minstens met zoveel. Goed, Jonas wil dan film kijken met de projector. Goed geprobeerd, maar ook dat zal niet werken. Weer eens kapot, wat er nu scheelt, echt geen idee. Zelfs de probleemoplosser geeft geen foute oplossingen zoals de vorige keer. Genoeg voor mij om weer eens in een crisis verzeild te geraken. Als iets zich niet binnen afzienbare tijd oplost (en wanneer dat echt wel nodig is), dan heb ik dit wel al eens voor.

Ik zit hier weer met veel te veel energie, maar ik geraak ze niet kwijt. Iedereen die iets of wat leuk te noemen is heeft geen tijd, andere bezigheden, of woont verschrikkelijk ver weg. Ik verveel me dood.

Niemand tevreden :-(

1 opmerking:

Anoniem zei

Vooral in het laatste stukje herken ik me. Ik ken genoeg leuke mensen, maar ze hebben allemaal een lief of iets anders om te doen. En als dat al niet het geval is, wonen ze te ver.

En dan zit ik me hier ook maar te vervelen. Aaaargh.