07 oktober 2005

Wauw, Sofie ;-)

Stakingen, overal. School, ook overal. Maar die twee gaan niet samen, dus moest ik noodgedwongen vanmorgen even langer in m'n bed blijven liggen. Niet te lang uiteraard, dit was een ideaal moment om even voor school te gaan werken. Maar ja, mooie liedjes duren niet lang, veel werk heb ik dus niet verricht.

MSN is altijd de grote boosdoener op zo'n momenten. Maar ja, ik kan toch moeilijk de boeiendste persoon op aarde gaan negeren? Moest mijn internet geen kuren gehad hebben, dan zou mijn uitermate interessante gesprek met Sofie ongetwijfeld nog veel langer geduurd hebben. De router beneden dacht er echter anders over. Wie weet wat heb ik hierdoor allemaal gemist. Want ja, Sofie is niet zomaar Sofie. Zoals Sofie zijn er immers geen twee, zelfs niet na heel goed zoeken. Neem daar maar eens een voorbeeld aan.

Iedereen tevreden nu? ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

tjaaaaa veel meer dan die sofie moet echt wel geweldig zijn kun je er niet meer aan toevoegen he... mss ook nog: was ik maar sofie en waarom vertel je me niet eerder dat sofie de max is... maar verder denk ik dat wauw sofie wel duidelijk genoeg is ;-)