13 oktober 2005

Ik ben het nog steeds!

Jawel, ze beweren nog steeds dat ik slechtgezind lijk. Wat doe ik verkeerd vraag ik mij dan af. Ik zal wat meer gaan oefenen op mijn gefakete glimlach. Nu ook niet zeggen dat het overdreven is dan he ... En bij momenten noemen ze mij dan nog eens een lul ook, waar gaat dat ooit eindigen.

Vandaag waren we nog eens moe, en ik was niet alleen. Er waren er zelfs die te lui waren om even naar school tekomen. Een echte schande! Ge moet dus niet denken dat ik nog veel cursussen ga uitdelen, fluit ernaar! En neen, echt fluiten zal niet helpen. De Fuse was dan de uitvlucht. Als ze bij Aloisiana een feestje geven, dan doen ze dat goed uiteraard. Het was vanmorgen dan ook wel een schoon zicht in de Club. Zatte mensen die om kwart na acht Duvels zitten te drinken en dan even op straat gaan kotsen. Schitterend toch, wat een imagoboost voor Ehsal.

Nog één dagje en de week zit er al weer op! Morgenmiddag toch wel even een historisch moment. We zullen ons nog eens naar de Pizzahut aan de Beurs begeven. Dat is bij mijn weten van in Juni geleden! Hoezee!

Geen opmerkingen: