12 oktober 2005

Vertel mij eens ...

De laatste 24 uur heb ik 2 maal de vraag gekregen: "Seg, Jonas, zijt ge slechtgezind ofzo?" Het is natuurlijk niet verboden zo'n dingen te vragen, maar de momenten waarop kunnen toch beter gekozen worden. Waarom eens niet wachten tot ik slechtgezind ben bijvoorbeeld. Op de Gop-perikelen na heb ik niet eens een reden om slechtgezind te zijn. En lachen is ook nog steeds een indicator van goedgezind zijn bij mijn weten ;-)

We vliegen er ondertussen nog eens in met Macro-Economie. Enige herhaling kan nooit kwaad, en geen zin om met mijn mond vol tanden te zitten morgenvroeg. Ik kan natuurlijk ook gewoon ergens vooraan gaan zitten, dan is de kans dat hij mij iets vraagt nogal miniem. Dan valt het natuurlijk wel op dat ik bijna lig te slapen.

Nog 2 site-tips :
-Kung-Fu les nummer 3 van Peter Van De Veire => Klik
-De Site van Humoliegt, vol extreem grappige filmpjes => Klik

Geen opmerkingen: