05 oktober 2005

Mijn ontdekkingen op google ...

Het beloofde weer een interessante les Excel te worden deze namiddag. En ja hoor, het kwam nog uit ook. Tijdens een vrij moment testte ik even de Google-balk uit met m'n eigen naam "Jonas Goessaert". Het resultaat was nogal verbluffend. Enkele site's waarvan ik het bestaan van afwist, omdat ik er uiteraard voor iets tussen zat. Maar dan ook nog een ander blog (ook op het domein van Blogspot) waar ik een foto tegenkwam die ik een tijdje geleden getrokken heb (deze). Beetje freaky wel ... Wie weet, wie heeft er nog allemaal foto's van mij gebruikt? Zou ik geld gaan vragen? Niet dat het zo'n spectaculaire foto was, maar het paste perfect binnen het thema Humo natuurlijk.

En hier vind je de rest van mijn foto's!

1 opmerking:

Nick zei

Ik vond je foto gewoon best aansluiten bij m'n item dat ik daar aanhaalde. Uiteraard vermeld ik nog duidelijk wiens foto de rechten toekomen ;)
De 'blog this' knop ik Flickr werkt gewoon zeer mooi samen met blogger waardoor het zeer snel zoeken en invoegen is op je blog.