09 november 2005

Het leven zoals het is ...

Goed en slecht nieuws vandaag. Het goede nieuws is dat ik eindelijk de bewuste valven gevonden heb waar de resultaten van de quiz "het slimste team van Ehsal" aan omhooghingen. Nog leuker vond ik ons resultaat. Alhoewel ... We eindigden 16de op 53 teams met 23 punten (36 maximaal).

Maar dan kan je even de bedenking maken : Onze schiftingsvraag trok op niet veel. Hadden we die deftig ingevuld, dan waren we 14de geweest. Er was echter ook discussie rond een bepaalde vraag. Zouden we het punt krijgen, of niet? Niet dus, terwijl we het echt wel verdienden. Spijtige zaak, we hadden door dit punt op een negende plaats kunnen staan. Maar kom, we zijn sportief, in ons hoofd zijn we toch allemaal winnaars zeker ;-)

Het slechte nieuws is dat ik m'n bankkaart ben kwijtgespeeld, ergens op Ehsal. Ik weet echter niet meer waar of wanneer. Wat ik wel nog weet is, dat ik er mee in m'n handen heb gestaan bij de broodjes. Maar ik had ze ook nog toen ik mezelf op een blikje cola wou trakteren. Betalen met proton is een mogelijkheid, maar dan moet de cola ook wel voorradig zijn natuurlijk. Ergens op de weg terug naar de grote aula, of in de grote aula zelf, ben ik ze dan kwijtgespeeld.

Nu mag je eens raden waar ik ontdekt heb dat ik ze kwijt was ... Juist ja, in de Mediamarkt. Ik moest toch eens controleren of alle informatie uit mijn verjaardagscadeautje klopte zeker, en vooral het was al zo lang geleden. Wie weet ben ik niet eens meer verslaafd. Ben wel weer 4 CD's rijker, ik overdrijf precies een beetje deze maand. De teller staat op 7. (Hier de CD's die ik ondertussen al mogen schrappen heb uit het lijstje : The Prodigy, Chromeo, Soulwax, Eels, Audio Bullys, KT Tunstal)

Geen opmerkingen: