28 december 2005

1 jaar!

Beste mensen, ik ga hier even emotioneel worden. Het is namelijk zo dat ik precies 1 jaar geleden onzin begon te verkopen op mijn blog. Een hele tijd op m'n MSN-Space, maar sinds september ook hier, op Blogger. En ik moet zeggen, het blijft leuk, elke dag een tekstje ineenflansen zonder op voorhand te weten waarover het zal gaan, spectaculaire verhalen vertellen, mijn gezaag op jullie loslaten, enzovoort, enzovoort.

En dan nu het goede nieuws : ik ben nog lang niet content na één jaar bloggen, ik zal er dus gewoon nog een tijdje mee doorgaan. Vreugdedansje!

Voor de rest nog even een update van de dagelijkse bezigheden van Jonas. Dat begint pas afgezaagd te worden. Nog maar eens Financiële algebra, maar vandaag combineer ik het waarschijnlijk wel eens met wat lichte materie, Management of iets dergelijks. De examens komen dichterbij, lekker spannend, de stress komt al geweldig opzetten!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ahaaa, ik ga binnenkort ook mijn blogverjaardag vieren. Wel die van mijn skynetblog, want die van mijn MSNspace is al lang voorbij.

Gelukkige blogverjaardag zou 'k zo zeggen. ;) Ik geniet elke keer weer van je schrijfsels!

Anoniem zei

Hahahaha, en dat noemt gij een lichtere materie?

Heel veel succes vandaag!!

Jonas zei

Tegenover alle andere vakken die ik moet blokken is Management een lachertje. Management is blokken, bij de andere vakken dient er ook nagedacht te worden :-)

Anoniem zei

Gelukkige verblogdag!! :-)