20 december 2005

Bijna Kerstmis!

Geen trein vandaag, afgeschaft. Gelukkig kon ik dit op voorhand al ruiken en nam ik een vroegere. Voor zover mijn klaagzang over de NMBS, de doodsbedreigingen volgen later nog wel. Slapen in de les was makkelijk vandaag. Statistiek ging er echt wel over, en nog redelijk snel ook. Dit was nu niet echt naar mijn goesting. Maar ja, wat doe je er tegen? Inderdaad, helemaal niets. Volgen en schrijven ja! Frans was nog erger eigenlijk. De saaiheid liep van de muren, of hoe zeggen ze zoiets?

De rest van de dag was veel boeiender. Mijn crashkunsten nog eens gaan tonen aan de rest van autorijdend Vlaanderen en een bezoekje gebracht aan de kapper. Eén uur wachten, 20 minuten knippen, ge moet goed zot zijn denk ik dan. Heb ik even geluk dat ik aan de nogal zotte kant ben.

En wat moet er dan nog komen. Babysitten, dat is ondertussen ook al een eeuwigheid geleden! Dat wordt weer geweldig! Ik denk dat ik er gewoon een avondje leren in alle rust van maak. Aangezien de kinderen van dienst nogal van het rustige type zijn, zou dat toch moeten lukken. Wat dacht je van management?

1 opmerking:

Anoniem zei

Een afspraak maken met de kapper is een aanrader. :)