11 december 2005

Flans is oepie

Buiten is het koud, het vriest, mensen glijden uit op straat, auto's slippen en belanden tegen een boom. En wat is Jonas aan het doen? Ja hoor, hij is lekker 28 pagina's Vocabulaire Economique aan het vanbuitenleren. Valt dat even tegen mensen, zo saai, en zoveel woordjes, het gaat mijn petje te boven. Maar Jonas wil er geraken, dus hij doet z'n best!

Ik heb nu ook m'n examenrooster voor januari en het is er eentje om jaloers op te zijn. Even opsommen waar ik me de komende maand nog mee ga bezighouden: Statistiek (9/1), Analyse van de jaarrekening (11/1), Management (13/1), Macro-Economie A (16/1), Financiële Algebra (19/1) en tenslotte nog Frans (25/1).

Vanavond Neveneffecten op Canvas, heb het vrijdag moeten missen en het was weer de moeite waard naar het schijnt. Trouwens ook een dikke proficiat aan AA Gent, ze hebben weer eens bewezen dat het Belgisch voetbal op niet veel trekt, door Standard af te maken. Buffalo, Buffalo, AA Gent!

btw, French Jump is de Maxxx! (klikken en nadenken als je deze zin leest!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En al dat supercoole gejump op mijn oude schooltje! Ik ben zo trots..

Anoniem zei

jump rocks ;-) als dat geen contradictie is seg :-p