24 december 2005

Viert feest!

Dag 1 van de blokperiode. 24 December, een dag waarop dus gefeest dient te worden en met andere woorden niet al te veel geleerd. Al gaan we nog wel net ons best doen uiteraard. Een beetje Macro-Economie en een stukje Management. En dan feesten. Een 38-gangen menu in een ultrasaai restaurant waar het lekker duur is en waar de mensen zullen zeggen: "oh wat moet die familie rijk zijn!". Niet dat dat echt de bedoeling is hoor, en de logica ontgaat me ook wel. Aangezien al die mensen die daar zitten even duur tafelen. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is, dat Kerstmis één grote Kermis is, een grote geldverspilling. Ik ga me daar weer geweldig zitten vervelen. Iets om naar uit te kijken dus. Daarna nog een dag tijd verliezen door al de familiebezoekjes. Niet komen zagen als ik slechte punten heb he (Wat een loos excuus, één van de beteren toch hahahahaha). En dan volgende week met nieuwjaar, is het weer net hetzelfde. Konden ze die feesten niet ergens anders plannen?

Geen opmerkingen: