23 december 2005

Zin + Onzin

Hoe was mijn dag, wel, best ok! Eerst twee uur, u leest het goed, jawel, echt waar Financiële Algebra (de laatsten in mijn leven hopelijk) en dan twee uur Duits. Klein probleem, we waren dat laatste helemaal vergeten, spijtig he. Zo'n boeiende les moeten missen. Misschien lag het aan het feit dat ik een beetje moe was en helemaal geen zin meer had in Duits als laatste les voor de examens. Vervolgens maakte Tim misbruik van mijn cursus Financiële Algebra ("Ik ben naar alle lessen geweest, maar mijn papieren zitten niet op orde, dus ik heb het is gekopieerd") en moest ik hem een paar linkse en één rechtse verkopen.

's Middags ging ik eten Met Sarah in de Exki in de Nieuwstraat. Een lekkere pastasalade met daarbij een lekkere Cola, wat moet een mens meer hebben? Ja inderdaad, die goede babbel en dat geweldige uitzicht op de rest van het restaurant vanop het eerste verdiep. Het was daar wel geweldig warm boven, misschien wel een beetje overdreven. Maar dat kon ons niet deren, we zaten daar goed en het wast best gezellig. Er zijn weer heel wat koetjes en kalfjes gepasseerd. Dat kan maar één ding betekenen: voor herhaling vatbaar!

En dan nog deze onzin :

Op aanraden van Tim zet ik deze site op mijn blog. Hij gaat over nummers en is geweldig oninteressant. Ideaal dus. Op aanraden van mijn broer bekeek ik het volgende filmpje en kon ik besluiten dat het origineel niet veel soeps was, maar dat de remake toch nog fouter kon! En dan is er nog deze site. Op aanraden van Sofie (het duurde even voor ik durfde) ben ik de uitdaging aangegaan, en heb ik mijn foto hier online geplaatst. Iedereen ter wereld kan me nu zien en raten. Ook jullie dus! Eén klein probleempje, ik vergeet hier toevallig de juiste link naar mijn foto te zetten. Het zal dus zoeken worden vrees ik! (Niet te snel opgeven, maar 20,9 miljoen foto's online!)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Toen ik op die link klikte, vermoedde ik al dat er iets verkeerd was en dat het niet jouw foto was ;).

Verder ga ik me eens bezig houden met die verschrikkelijk oninteressante getallensite... Voor enkele seconden ;).

Jonas zei

Hot or not is echt geweldig! Steeds weer nieuwe gezichten, wie komt er mij als eerste tegen ;-)

Anoniem zei

Mijne foto staat ook nog ergens op die site rond te zwerven :-)

Anoniem zei

hoe flaaaaaaaaaauw

Anoniem zei

hoe flaaaaaaaauw

Anoniem zei

ok ik heb twee keer gepost maar dat maakt maar duidelijk hoe flaaaaaauw het wel niet is ;-)