09 december 2005

Yes!

Ongelooflijk maar waar, ik weet nog wat ik wou zeggen! Ik heb echter wel een geheugensteuntje gebruikt, namelijk het geheugen van mijn gsm. Gewoon even om te zeggen dat ik in een verregaande staat van paranoïa verkeer. Zeggen ze dat om te beginnen zo? Doet er niet toe, last heb ik er sowieso van.

Wat bedoel ik nu. Alles moet bij mij op de juiste plek zitten, of ik begin al te panikeren, onvoorstelbaar. Elk spulletje heeft z'n zakje. Wat bedoel ik dan? Gsm, portefeuille en walkman. Zitten die op andere plaatsen dan normaal, dan begint Jonas te freaken gelijk zot. Uiteraard als het betreffende voorwerp gelokaliseerd is, dan geen probleem meer. Maar toch, het is echt te banaal, en toch heb ik er last van. En als er dan mensen zijn stiekem mijn portefeuille pikken, om mij te doen freaken, dan ja, dan verdienen die geweldig veel slaag. Ik ga geen namen noemen, dat zou te erg zijn voor die mensen!

Volgens mij komt het allemaal omdat ik in een zatte bui ooit eens mijn boekentas vergeten ben op school ... nooit meer teruggezien. (wel even vermelden dat dit net tijdens de kiesweek was, zijt zijn was dus toegestaan. Een mens mag toch al eens zot doen zeker!). Oh wat mis ik ze zo! Ik mis ook wel het "eerste jaar op Ehsal"-gevoel, maar soit, dat is iets helemaal anders :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, heel herkenbaar. Ik heb ook vaste plaatsen voor bepaalde voorwerpen. En ik haat het paniekgevoel wanneer ge ineens denkt aan iets (bijvoorbeeld een sleutel) en dan gejaagd voelt of hij nog op zijn plaats zijn.

Anoniem zei

Interesting..
..watch your back! :p

Jonas zei

Neeeen! tis echt te erg ofzo :-)