11 januari 2006

2/6 nog 4

Wederom naar huis vertrokken met een positief gevoel. Analyse van de jaarrekening viel goed mee. Er was een deeltje mondeling over ons werkje (dat blijkbaar zeer goed was) en er waren twee theorievraagjes die best meevielen. Normaal gezien hoef ik me denk ik geen zorgen te maken over de uitslag.

Ondertussen lijkt het me wel duidelijk. Iedereen verkiest Barcelona boven Berlijn. Ik zal de boodschap overbrengen aan m'n ouders. Ik werd overstelpt met goede raad langs alle kanten. Een hoop reacties en kreeg zelfs een volledig pleidooi pro Barcelona in m'n mailbox :-). Mijn Flickr zal weer uitpuilen van de foto's voor zover hij dat nu nog niet doet. Mijn abonnement vervalt trouwens binnenkort. Ook nog eens lief aan de mama en de papa gaan vragen of ze het niet voor mij willen betalen, ik ben toch maar zo'n arme student he! Iedereen is bij deze uitgenodigd om nog eens een kijkje te gaan nemen op mijn fotoblog. Binnekort vul ik de rechterbalk nog een beetje aan, daar kan nog een hele hoop bij. Ik had gedacht aan nog meer blogs, en nog meer links! Spannend he! Als jullie nog boeiende ideeën hebben, of gewoon goesting hebben om iets te vertellen, laat u horen! Bij deze ga ik nog eens wat interessante blogjes zoeken.

De volgende twee dagen staan in het teken van management!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

'k Ben blij dat uw examens goed lijken te verlopen :). En 'k blij natuurlijk duimen!

Echt ideetjes heb'k niet voor die rechterbalk. Ikzelf heb er ontzettend veel rommel in staan (maar dat weet je al wel ;)). Als je er iets interessant ziet tussenstaan bij mezelve (ik betwijfel het wel), mag dat steeds gepikt worden (omdat ik het wrs zelf gepikt heb :p).

Anoniem zei

Ik heb voor een citytrip naar Berlijn gekozen in februari. Ik zal u weten te zeggen hoe het was :-)