10 januari 2006

Gisteren man!

Het is nu al een week discussie ten huize Goessaert. Elk jaar tijdens de paasvakantie doen we een soort City-trip voor een weekje en altijd weer is het de kwestie waar we zullen heen trekken. Vorig jaar was het gemakkelijk, New York was enige keuze. Als het van mij zou afhangen, dan gingen we daar gewoon weer naar toe, maar ja, ik beheer het budget niet natuurlijk. Dit jaar gaat het tussen Berlijn of Barcelona. En dat alles terwijl ik hier moet leren. Terwijl is iedereen hier dus over vakantie bezig. Nu is nog de vraag : wat zal het worden? Berlijn is goed voor mijn Duits zeggen ze, reden te meer om voor Barcelona te kiezen denk ik dan. We komen er niet uit, enige tips?

en pssst Sarah, ik heb weer ne nieuwen bon, we kunnen nog is gaan shoppen ;-)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben nog nooit in Berlijn of Barcelona geweest, maar schoolgenoten die naar Barcelona zijn geweest waren er ontzettend tevreden over. Maar dit zeg ik alleen wegens een hekel aan Duits.

Anoniem zei

Dat vind ik absoluut géén moeilijke keuze.. ben ook nog nooit in één van beide geweest, maar wat ik al van Barca gezien en gehoord heb lijkt me meer dan de moeite :) Ik moet ook jou en anneke bijtreden.. heb een grondige hekel aan Duits :s Hopelijk komen jullie eruit!

Anoniem zei

olééé na de rottige examens gaan we dus shoppen ;o) Ik zou echt wel voor Barcelona gaan zenne!! Inderdaad alleen al de taal, maar gewoon de zon, die Spaanse sfeer, ... Succes morgen ;o) xxxxx

Anoniem zei

Aber Deutsch macht spaB!! Und Berlin auch! Denn kannst du schinkenbrötchen essen und viel trinken!
PS: Entschuldiging, ich brauche ferien, weil mein niveau ist sehr laag! Hmm lebe Analyse!

Jonas zei

Wist mir zu sagen wie es gegangen ist eh Blüme ;-)
Analyse war tol!

Anoniem zei

es ist gegangen ja.. er hat mir viel gesagt das nicht mit analyse zu machen hatte.. wir haben een babbelke geslehen über Kühe und Kalfkes.. :) Schriftelijk war ietske minder. We zien wel, gelijk da ze zeggen in't Nederlands.