23 januari 2006

Deng Dood?

Hebt u het laatste onheilspellende nieuws al gehoord? Het stond gisteren in De Morgen en het gaat over het schitterende maandblad Deng. Volgende maand misschien geen Deng meer, aangezien ze zonet gedumpt werden door hun uitgeverij! Dat is nu eens wat ze noemen, een mokerslag. Gaan ze het ons een tweede keer lappen? Na het opdoeken van MaoMagazine (Geen geld meer, en buitengesmeten door hun uitgeverij ...), gaan ze het nu nog eens met Deng proberen? Deng is het enige tijdschrift waar ik mijn geld nog aan zou uitgeven. Staat elke week vol interessante artikels (vorige maand nog over Miss Fraude bijvoorbeeld). Waar zijn we toch mee bezig! Ik start een steuncomité! Waar zitten die denglezers hier, laat jullie stem horen. Verenigt u en steek een auto in brand ofzo! Ik kan er alvast niet mee lachen. Het was iets om elke maand weer naar uit te kijken, en gaan ze dat hier weer van ons afpakken? Hopelijk vinden ze snel ergens nieuw geld en betere drukpersen! Om te bewijzen dat ik dit alles niet zomaar uit m'n duim zuig, heb ik het bewuste artikel uit De Morgen van 21 januari 2006 er ook nog even bijgeplakt. (voorpagina trouwens!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha! Ik was net van plan me te abonneren! :)
Niet leuk..

Anoniem zei

Ik heb int begin van dat maandblad nog de teksten moeten controleren op schrijffouten tijdens mijn stage. Plezant werkske.

Anoniem zei

Miljaar, net nu ik da blad pas 3 maand geleden ontdekt heb :l

Geluk bij een ongeluk: ik wou daar de komende twee maand stage doen, maar ik heb te lang gewacht met het opsturen van men sollicitatie. Moraal van het verhaal: Lang leve mijn tamzakkerij!

goeie blog trouwens (opt eerste zicht) :P