29 januari 2006

Foo Fighters

Vanavond is het eindelijk zover! Voor diegenen die braaf mijn kalender in het oog houden, is het geen probleem om te weten waarover ik het heb. De Foo Fighters treden op in Vorst Nationaal en Jonas zal aanwezig zijn! Deze keer proberen we goed op tijd aanwezig te zijn. Misschien herinnert u zich ons bezoekje aan The White Stripes nog. Toen waren we een dik uur op voorhand ter plekke, maar moesten we ons tevreden stellen met een plaatsje helemaal bovenaan, ver weg van het podium. Dit willen we nu net gaan vermijden. Een uur vroeger vertrekken dus. En dan feesten he. Vorig jaar op Werchter wouden ze wel, maar ik vond dat het nog beter kon. De sfeer kon beter, en het kon vooral veel langer. Tijd om dat even veel beter over te doen dus. De kaartjes liggen al een eeuwigheid op mijn bureau te pronken, nu kunnen we er eindelijk eens gebruik van maken. Met het fototoestel in de hand, kom je door het hele land. Ook deze keer doen we poging tot enig fototrekken. Vorige keer is dat niet echt gelukt. U hoort nog van mij!

Geen opmerkingen: