29 januari 2006

Aargh!

Blogger doet vreemd! Het heeft tot nu geduurd vooraleer ik hier nog wat kon opzwieren. Wat een zonde. Zat ik daar vol plannen om te bloggen, werd mijn artistieke vrijheid gewoon klem gereden door de technologie die het liet afweten. Nu dus heb ik even geen inspiratie en zitten we met een probleem! (Ondertussen heb ik de internetverbinding eens stevig gereset en geraak ik weer als vanouds op Blogger! Hoezee!)

Wat heb ik de vorige dagen nog uitgestoken? Laten we vooral onthouden dat ik speciaal wakker gebleven ben om Henin te zien sputteren daar in Melbourne. Ok, zoiets kan je niet op voorhand weten, maar toch, leuk is anders. Ik denk twee keer na vooraleer ik daar nog eens mijn tijd aan ga besteden. De Belgen hebben het niet zo goed gedaan, allemaal opgeven, dat is wel geweldig cool moet ik zeggen! Op naar het volgende, Roland Garros? Geen idee, we zien het wel zeker. Die finale spelen ze gelukkig overdag.

Geen opmerkingen: