03 januari 2006

Onzin + Zin

Uit goede bronnen heb ik vernomen dat Tom (zoek op de foto's van Rendez Fou!) binnenkort weer zal toegelaten worden bij de wel zeer coole organisatie van Skratsj. Deze is een hersenspinsel van enkele compleet dolgedraaide Oasisfans, namelijk Maarten en Tim. Waarom hij er nu ineens weer bij mag, geen enkel idee, waarom hij er tevoren uitgesmeten werd, ook geen idee. Ik hoef er alvast niet bij, ik ben geen Oasisfan. Geef mij maar Kraftwerk! (Dit stukje tekst was geweldig oninteressant, het spijt me, maar ik werd gedwongen!)

Tot zover het hoopje zever. Nu even ernstig. Het is hier thuis geweldig spannend. Ik heb nog nooit zoveel naar mijn gsm gekeken als nu. Ik verwacht namelijk een geweldig interessant telefoontje. Iemand zal me vertellen wanneer ik mijn cadeaubons kan komen omzetten in rijlessen, gevolgd door meteen een examen. Klinkt dat niet geweldig, ik ben al 21 jaar en (tegen dan) 3 maand oud, en nog steeds geen rijbewijs. Gelukkig zal daar nu verandering in komen. Normaal gezien in de lesvrije week na de examens!

Vandaag analyseer ik jaarrekeningen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Aha, ik heb al sinds mijn negentien mijn rijbewijs...

En jaarrekeningen??? Gij zijt nog saaier al mij ;o) ;o) ;o)

Anoniem zei

Wow efkes ter verduidelijking: Skratsj is het alom tegenwoordige hiphopcollectief achter de superband Oasis dat hen steunt in dikke en dunne tijden. Sompel is er vroeger uitgesmeten omdat hij negatieve commentaar had geuit omtrent ons gedachtegoed. Nu is hij weer part of the gang en das gewoon een goed voornemen van 2006, maar hij zal zich mogen houden aan onze normen natuurlijk é anders krijgt hij weer nen schup maar dan voorgoed!

Anoniem zei

de allerbeste wensen voor jou in het jaar 2006!!
maak er een top jaar van en dat je dromen en wensen uit mogen komen....