04 januari 2006

Blog 112

Je kan dus heel lang zitten wachten op zo'n telefoontje. Dat is gisteren gebleken. Beloven om te bellen na 1 uur is natuurlijk zeer ruim op te vatten . Het was bijna zeven toen een vriendelijke meneer met luide stem verklaarde dat het 1 februari ging worden. Op die fantastische datum zal ik me wagen aan een praktisch rijexamen te Kontich. Spannend he, nog nooit gedaan, maar er moet voor alles een eerste keer zijn he! De twee dagen ervoor ga ik nog oefenen met de rijschool, kwestie van optimaal voorbereid te zijn!

Verder gaat het leven hier z'n gewone gangetje. Af en toe wat leren, af en toe wat als een gestresseerd kieken rondlopen vanwege die examens die dichterbij komen. Maar voor de rest eigenlijk niets te melden vandaag. De boog kan niet altijd gespannen staan zeggen ze dan!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah, ik begin nooit te stressen alvorens ik een uur voor mijn eerste examen sta... Wanneer het dus al te laat is ;o)

Hmmmm, ja, kzou zeggen: kalmeren is de boodschap :p

Anoniem zei

Rijexamen, dat vond ik zo plezant, dat ik het in totaal vier keer gedaan heb :-)

Jonas zei

Is dat een bemoedigend man ;-)

Anoniem zei

Ikzelf zit het rijexamen maar uit te stellen (zowel theoretisch als praktisch). Ik wil niet leren rijden!

[Waarom ik het dan toch ga doen? Omdat ik gedwongen word van thuis uit. Ik zweer dat ik niet zal kunnen parkeren.]