06 januari 2006

Wat als ...

Wat als al mijn dromen uitkomen? En dan bedoel ik letterlijk mijn dromen. Voor het eerst sinds lang ben ik er nog eens in geslaagd alles te onthouden en het is werkelijk absurd. Ik heb maar liefst 4 dromen weten te onthouden. Zal ik ze even opsommen? Geef toe, het zou flauw zijn om nu nog terug te krabbelen. Stel dat ze uitkomen, dan weet ik niet of ik het nu goed of slecht moet vinden, eerder optie twee dan maar ...

De eerste ging over mijn mijn mondeling examen van Frans dat er staat aan te komen. De Ehsalstudent 2de Bachelor die in mijn klas zit weet dan wel dat we een hele hoop moeten voorbereiden voor dat mondeling. Wat was er nu aan de hand? Wel, ik was bewust/onbewust gewoon alles vergeten en kwam dus zonder enige voorbereiding naar het examen. Begon ik mij daar toch wel in alle talen behalve in het Frans te excuseren voor heel het gedoe. En dan toch nog even vermelden dat ik er nog hoopte door te zijn, hoe ongeloofwaardig!

De eerste was realistisch, de tweede al wat minder. Daar ging het over Sectoranalyse (Analyse van een sector voor de nietbegrijpenden). Allemaal nog heel in orde. Tot ik even nadacht en het wel heel raar vond dat ik die opdracht samen met mijn broer moest maken. Daar klopte het toch even niet. Gelukkig dat het maar een droom was, aangezien we de deadline langs geen kanten haalden. Bij mijn weten zaten we trouwens op een boot, raar he.

Droom 3 ben ik gewoonweg vergeten terwijl ik dit hier zat te schrijven, ik doe mijn best mij nog iets te herinneren en dan volgt hopelijk een *edit*.

De laatste droom was meteen ook de banaalste. Dit was een discussie met iemand bekend uit mijn vriendenkring (kan niet meer herinneren wie, spijtig he) over USB-Kabels. Jaja, u leest het goed, USB-Kabels. Ik beweerde dat er Professionele en Amateur USB-Kabels bestonden. Uiteraard had ik beide in m'n bezit en wist m'n gesprekspartner niet eens dat er verschillende soorten begonnen. Schiet mij af, ik verkoop veel te veel onzin in mijn dromen.

Ingeving! Droom 3 ging over Rock Werchter! Waren we al maar zover! Het ging gewoon over het feit dat ik geen last had van mijn lenzen, wat nogal ongeloofwaardig is voor die periode van het jaar. Om een of andere reden moeten mijn ogen altijd lastig doen bij enige warmte. Zou het te maken hebben met mijn hooikoorts? Was het maar waar, geen last, maar ja, de meeste dromen zijn bedrog he ...

Wat zullen we vannacht eens gaan dromen? Suggesties?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb altijd van die freaky overgangen in mijn dromen. Als ik van de ene naar een andere ga. Totaal onlogisch enzo.

De laatste droom die ik mij herinner is er eentje van een tijdje geleden. (Die ik hier niet ga beschrijven, want dat duurt ages en niemand wilt het lezen ;)). Ik zit al weken te wachten tot ik nog eens een hele droom kan onthouden...