05 januari 2006

Papa Razzo

Deng! Danku, weeral een fijne Deng in mijn brievenbus en deze maand zelfs een op de dag van verschijnen zelf. Meestal moet ik als trouwe abonnee nog een halve week wachten vooraleer ik kan lezen in mijn favoriete magazine. Vandaag heb ik echter geen tijd om te lezen, ik lees wel andere dingen. Wel al even stiekem gekeken naar de "Paparazzo-Rubriek", geen foto van Jonas te bespeuren. Ik heb namelijk enkele dagen geleden de foto van Davy De Beule ingestuurd, uiteindelijk ook nog een beetje bekend he. Het zal voor volgende maand zijn, want ik kreeg meteen een automatische mail dat de persoon die dit soort zaken behandelde, op vakantie was (Quote : Wauw, de volle twee weken!)

Tegenwoordig leer ik met de laptop dichtgeklapt, mijn discipline versterkt zich met de dag meer en meer. Wanneer komt de tijd dat ik niet eens meer de moeite zal doen om mijn laptop aan te zetten? Eigenlijk, waarom probeer ik dat nu eens niet? Neen, te vermoeiend, en dan kan ik niet zien wie er mij nodig heeft. Ik ben veel te goed voor de wereld, is het niet? (hoor me hier mezelf weer bestoefen, waar gaat dat toch naar toe ...). Maar ja, zolang de mensen dit hier blijven lezen, blijf ik lekker voortgaan :-)

Geen opmerkingen: