04 februari 2006

No Title

Zonder het eigenlijk goed te beseffen zit mijn welverdiende vakantie er alweer bijna op. Het was weer veel te kort. Maandag krijg ik mijn punten. Dan is het gedaan met het plezier. Het belooft nog zeer spannend te gaan worden. Ik heb echt geen idee hoe ze zullen zijn. We krijgen trouwens lettertjes en geen punten, nieuw systeem enzo. De vakantie was wel leuk, maar nu dreigt er toch nog even verveling. Ik heb echt geen idee wat ik nu nog allemaal zou kunnen uitsteken. Al 10 keer geprobeerd om mijn kamer op te ruimen, maar tevergeefs, het lukt niet.

Heb weer last van humeurswisselingen trouwens. Maar dat ligt ook grotendeels aan die verveling gok ik, dus dat gaat weer weg. Denk dat ik nu mijn hersenen nog een beetje meer ga afstompen en een of ander idioot computerspelletje ga spelen :-)

Geen opmerkingen: