14 februari 2006

rrrrrrrr ;-)

Ik verzuip in de gratis SMSjes tegenwoordig. Leve Mobistar en haar tarieven. 287 staan er nog op mijn rekening, op te gebruiken binnen een maand. Goed dat ik mij af en toe al wel eens durf te vervelen. Zeker op dagen als deze wanneer een normale mens al wel eens iets anders te doen heeft en Jonas gewoon eenzaam en alleen thuiszit. Ik verveel me dood, u hoort het goed. Mensen die zich ook vervelen kunnen mij altijd contacteren. Ik voel wel wat voor urenlang nutteloos SMSen, zolang ze maar gratis blijven uiteraard. Eigenlijk zou ik nu het liefst gewoon slapen, slapen tot morgenvroeg. Ik zou kunnen gaan palaveren over hoe idioot Valentijn wel niet is. Maar kom, wat is het leukste, Valentijn vieren of niet? U hoeft niet te antwoorden. Ik gok dat ik het antwoord wel al ken. Leve mezelf, ik lijk wel in een gigantisch zagerige bui vandaag. Ligt het aan de 4 uur les van vandaag, ligt het aan de vermoeidheid? Ligt het aan het onweer in m'n hoofd? Straks ga ik de agressie er af gaan lopen, dat klinkt als een plan!

Ik heb zonet een SMSje naar Tim gestuurd om te zeggen dat ik het niet was die achter de PC zat. Sorry, Tim, dat was een grap, nog 286 over ...

Acces en Duits vandaag. Acces was redelijk saai en nog iets te ver onder mijn niveau. Komaan seg, ik snapte gewoon alles. Zelfs Tim was er mee weg. Duits daarentegen zat weer vol leven. We zaten op de laatste rij die meteen omgedoopt werd tot de rij der domsten. Eigen schuld noemden ze dat dan, we hadden maar niet zo ver naar achter moeten kruipen. Geweldig groot detail is dat er maar 3 rijen waren en dat de klas eigenlijk wel goed gevuld was. Battle of the rows, ofte wedstrijdje tussen de rijen. Onze prof speelt graag kinderachtige spelletjes waar we toch nog iets bij kunnen leren. De domste rij had al op voorhand verloren. We maakten geen kans. Na de pauze speelden we de rest wel op een hoopje. De opdracht was simpel, 19 opgegeven woorden voorzien van een synoniem. En wij waren eerst, zo simpel is dat. Wir sind Helden! Wij buiten, zij binnen en maar werken!

's Middags werd er geweldig lekker gegeten en gebabbeld over koetjes en kalfjes (Schone praat in de Flair van Sarah, en geweldige voze cartoons van Jeroom in Humo van Tim)

Belangrijke mensen krijgen altijd voorrang, en dat noemen zij dan terecht. Vandaag zagen we ze in de verte ... Blauwe lichten! Sirenes! Dikke Mercedessen! Zwaantjes! Vogelgriepvirus? ... Neen, het was de koning maar, die even naar het toilet moest ofzo. Het verkeer werd even lam gelegd zodat meneer doorkon. Is dat nu niet een beetje schandalig? Of hebben ze op het paleis schrik dat er aanslagen zouden kunnen volgen op de Koning en zijn familie? Spijtig dat ik geen handtekening kunnen vragen heb. Volgende keer beter!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeroom was echt wel heerlijk :d

En ik heb het gevoel dat die gratis sms'en ons nog zuur gaan opbreken :d

Anoniem zei

Mocht ik niet voor één keer door mijn abo-geld zitten, zou ik u zowaar dagenlang lastigvallen.

Aber, ik vrees dat ik anders plots niet meer zal kunnen bellen en ik urenlang in de kou zal moeten wachten op le père. ;)