13 februari 2006

AB+, dat is er om vragen natuurlijk ...

Brief voor Jonas van het Rode Kruis. Met enige trots steekt er sinds heden een donorkaart in mijn portefeuille. Bloedgroep AB+. Nu begrijp ik de dingen die mij dit weekend overkomen zijn al heel wat beter. Ik trek de problemen gewoon naar mij toe. Positief trekt negatief aan, en dat geeft vonken.

Even een korte inleiding : ik ben mijn fototoestel kwijt.

Kwijtgespeeld in het station van Mechelen toen ik terugkwam van Vive la fête. Iets te lang rondgelopen, iets te vriendelijk geweest tegen mensen met slechte bedoelingen en foetsji was het. Er bestaat geen klassiekere zakkenrollerij. Het ergste van dit alles was wel, dat ik het allemaal nogal goed doorhad, maar vooral mijn portefeuille beschermde, en dus niet de zijzak van mij jas waar het fototoestel verborgen was. Tegen de tijd dat ik het doorhad, waren de daders natuurlijk al lang gaan vliegen (misschien weggereden met een gestolen fiets of auto ofzo). Woede alom, daar gaat mijn vertrouwen in de mensheid. Ik vertrouw vanaf heden geen onbekenden meer.

Legt u de link met AB+? Ik ben naar de AB geweest zaterdag en dat is nogal negatief afgelopen. Ik let wel op de volgende keer als ik daar passeer.

1 opmerking:

Anoniem zei

--> De lefties zijn gewoon in een coma
Sorry voor je kodac, ooit heeft iemand zo mijn gsm gestolen, ik had het pas door een heel eind later en uiteindelijk de dader opnieuw tegengekomen op straat, hem aangesproken en tegelijkertijd een politiewagen tegengehouden, ik heb hem nog nooit zo rap zien lopen om mijn gsm terug te halen :-)