27 februari 2006

Writers Blog

Een nieuwe week is aangebroken. We sleuren ons weer naar school, om daar dan 4 uur te liggen slapen op de oh zo geweldige hogeschoolbanken. De treinen waren gelukkig niet echt te vol, leve de vakantie voor de kleine kindjes! Er valt echt niets boeiends te vertellen vrees ik. De lessen waren saai en de Sudoku's waren veel te snel ingevuld.

's Middags besloten we onze eigen Chinese voetbalmaffia op poten te zetten. Er werden geweldige plannen gesmeed om wedstrijden van de Champions League te vervalsen. Inzet: een consumptie in de Club en eeuwige roem (vooral als ik dan win uiteraard).

Naar huis gaan met de trein was spectaculair!

Nog spectaculair: Ik ben vandaag aangemaand door de dienst Financiën of wat dan ook, om mijn belastingen te betalen. Ik ben een geweldigde wanbetaler! Blijkbaar is er iets foutgelopen bij het indienen vorige keer. Ik weet van niets, mijn neus bloedt, ga weg stoute mensen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn zus die ook Ehsalt ,heeft de ganse week vrijaf ! Niet da ik u wil ontmoedigen ofzo;-)

Anoniem zei

Ik heb die week vrijaf dan vermoedelijk al gehad zeker :-p