16 maart 2006

Betogen en Koten en Winnen enzo!

Het land staat in rep en roer. De menigte wordt wild en schreeuwt om gerechtigheid. Spandoeken worden geschilderd, duizenden irritant klinkende fluitjes uitgedeeld. Iedereen dost zich uit als rode smurfen, groene smurfen, en gewoon ook als marginaal uitziende studenten. Brussel was de place to be! Om een of andere voor mij eigenlijk vrij onbekende reden moesten ze weer maar eens betogen. Betogen voor een betere wereld, voor een betere school, voor een nog betere Ehsal dus. Geweldig toch! De betoging vertrok aan het Centraal Station en kwam korte tijd later aan bij Ehsal. Daar kregen ze te maken met ... mij! Ik stond er bij en keek er naar, weigerde deel te nemen. Wel fijn dat de docent van Kostencalculatie het zo leuk vond dat we allemaal zijn les uitgevlucht waren.

Eten deed ik in Arcade (naam bij benadering, geen idee over de juiste naam). Mm, lekker! en niet eens duur! Werd ook weer opgebeld door de fitness. Die moeten blijkbaar altijd zekerheid hebben in hun leven (hé net zoals ik). Ze moesten weten of ik morgen nog niet vergeten was ... uiteraard niet, ik kijk er zo hard naar uit mens, niet te doen!

Vervolgens een kleine kotentocht georganiseerd met Simon. Er bestaan plannen richting op kot gaan volgend jaar, en dus ja, wat doet een mens als hij niets te doen heeft over de middag. Dan ga je al eens toertjes lopen in Brussel op zoek naar een geweldig kot. Is dat niet zo? Uiteraard liep iedereen mee in die domme betoging en was er dus echt wel amper iemand thuis. Toch kregen we twee exemplaren te zien. Het eerste was nogal benepen en klein, het tweede, daar kon je bij wijze van spreken een bowlingbaan in installeren. kortom, het ideale kot hebben we nog niet gevonden. Niet dat het een must is, het is eerder een idee.

Bij de weg, even mijn dikke nek etaleren! Ik ben gewonnen! 3de plaats in de Filmmarathonquiz! 2 tickets voor Kinepolis. Dankuwel!

1 opmerking:

Anoniem zei

Arcadi! 't is Arcadi! Aanrader: de frambozentaart njammieeee!!!