17 maart 2006

Ik ben een lekker beest en het is Arcadi!

De zon komt steeds vroeger op. De lente kondigt zich aan. Dat is ook weer voor een van de volgende dagen zeker? Hoezee, laten we feesten, op iemand zijn kot bijvoorveeld? Zou ik dat wel durven, het is in Brussel en het is daar donker 's nachts, zeker wanneer de zon niet schijnt. Het is te zeggen, ik ben via via uitgenodigd ergens op een kot ergens op een maandag die komt in de loop van volgende week. Maar dat is dan ook alles wat ik er van weet, ik zal me nog eens moeten inlichten.

Haha! Vandaag toch wel even onze tickets die we gewonnen hadden gaan afhalen. Samen kunnen we nu de volle 7 keer naar de film gaan, dat klinkt goed he. Op te gebruiken voor eind maart 2007, dus we hebben nog wel wat tijd. Denk dat het wel duidelijk was dat er maar 4 mensen deelgenomen hebben aan de quiz. En toch maar derde eindigen Jonas, eigenlijk wel zeer beschamend. Ja, ik heb er al spijt van dat ik hier met zo'n dikke nek (jaja, het dikkenek zijn lukt me goed vandaag ;-)) kom aanzetten dat ik tickets heb gewonnen. Och ja, iedereen jaloers, ik weet het wel.

Vandaag geprobeerd de Passage Fitness te vinden in de Nieuwstraat. Ik ben er van overtuigd dat ik hem gisteren gezien had, maar vandaag was hij verdwenen. Ik ben er zeker van, dat was puur om mij te pesten. Sarah verklaarde mij zot, ik begon het zelf nog te geloven ook. Zou het aan die Fristi gelegen hebben? Ik heb er namelijk een volledig flesje van leeggedronken in de Hema. Samen met Sarah at ik er een lekker broodje, iets experimenteels, maar dus wel lekker. Er werd ook duchtig bijgepraat, en dat was nodig!

Mijn planning voor vanavond is echt heerlijk! Eerst fitnessen en dan naar de leukste quiz ter wereld op Belgisch grondgebied ter hoogte van de parochiezaal van Hever. We doen het voor de lol, omdat de quizmaster altijd trappist drinkt tijdens het stellen van zijn vragen. Na een ronde of 4 beginnen die dan een beetje zwaar door te wegen, met hilarische taferelen tot gevolg. Uiteraard zullen we winnen, vorig jaar stonden we 2de na de 10 ronden. Mooi he!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik duim voor de overwinning ;-)

Anoniem zei

Oh yeah, mag ek mee komen kwissen?