02 maart 2006

Het zit vol!

Het wordt weer druk en vermoeiend. Gisteren al tot een kot in de nacht naar Canvas zitten kijken. "Apocalypse Now Redux". Bij deze ook nog eens een film gezien die in de iMDB top-250 voorkomt! De teller staatondertussen op 59 als ik me niet vergis, 60 zelfs, Match Point staat op 250! Gelukkig maar 2 uur les vandaag! (En morgen weer van hetzelfde). Zondag wordt het een blij (nuja, blij, na vorige keer ...) weerzien met de AB , waar The Bloodhound Gang optreedt. Volgende week zal dan ook weer zeer goed gevuld zijn. Als het even meezit gaan we dinsdag naar de Comedy. Weeral ja, maar deze keer met iets grotere namen. Wie A zegt, moet B zeggen: Bert Kruismans en Nigel Williams! Klinkt toch wel goed he? En het zal zeker wel beter zijn dan die mislukte poging van enkele weken geleden. Woensdag is er dan misschien de casting van "De 7 Plagen". U hoort het goed, misschien, want ons team is sinds daarnet gehalveerd. Maar vreest niet, wij doen ons best! (ondertussen hebben we nog steeds les voor alle duidelijkheid). Donderdagavond begint de filmmarathon in Ehsal en ohja, ik heb zin om te gaan. Film van 20u. tot 8u. en 's morgens een ontbijt als je het uithoudt tot op het einde. Bovendien heb ik geen les vrijdag, ideaal dus! Vrijdagavond Stubru.uit in Gent. Aan iedereen die er bij wou zijn en geen ticket heeft kunnen bemachtigen: "ha ha ha". Aan alle anderen: "...". En dan is er nog zaterdag ... Maar zaterdag leg ik uit in mijn volgend blog, dat er binnen enkele minuten aankomt. Ik heb namelijk min of meer beloofd het in een afzonderlijke blog te plaatsen. Wat ben ik toch een wacko!

Geen opmerkingen: