01 maart 2006

7 plagen

Gisteren was het wel even spectaculair. Normaal gezien krijgt Jonas nooit telefoon. Hoe groot is dan de kans dat ze mij dan nog twee keer opbellen. Een keer vroegen ze of ik zin had in gratis fitness (althans de eerste keer uiteraard). De tweede telefoon was spectaculairder. Ik werd namelijk opgebeld door het geweldige VTM. Ze waren via via aan mijn telefoonnummer geraakt en vroegen of ik interesse had om deel te nemen aan een nieuw spelprogramma, "7 plagen".

Concept : 4 Belgen in een villa, 4 Nederlanders in de villa ernaast. Proefjes uitvoeren, waarna de verliezers een zogenaamde plaag over zich heen krijgen. Klinkt dat niet geweldig? De plagen zagen er ook wel leuk uit. Temperatuur van 30°c in het huis, zeer weinig slaap krijgen, zeer veel Frans Bauer krijgen ... een hoopje lol bij elkaar dus. Volgende week woensdag als ik me niet vergis is er de casting. En wij doen mee! Wij zijn Tim, Peter, Joachim en ik. We zien het volledig zitten! Stel je voor dat we door de casting zouden geraken ... er valt heel wat geld mee te rapen :-) (altijd weer dat geld uiteraard).

Nog geweldige nieuwtjes van het Jonas-front! Ik heb alles nieuw! Nieuwe schoenen, nieuwe lenzen die ik dag en nacht mag inhouden en een nieuwe kweniehoecoole bril. Kwenihoedesign enzo. Nja, een bril dus! Niet dat u er mij veel mee zal zien de eerste weken. Ik ben vooruitdenkend. Hooikoorts en lenzen gaan niet samen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Allez ,voor da ge k het weet zie ik u daar al op TV rondwandelen ! :-O

Anoniem zei

Als je geselecteerd wordt, moet je toch een seintje geven. Dan zet ik mijn televisietoestel voor een keertje ook eens op VTM. ;)