20 maart 2006

Hit me baby, one more time ...

Vandaag kreeg ik slaag, tot twee maal toe. Wat doe ik verkeerd? Natuurlijk, mensen uitlachen is verkeerd! Al ben ik toch wel nog vrij braaf denk ik en lag het eerder aan de rest, maar moest ik incasseren. Wat vertel ik hier weer allemaal. Op hoogstens drie mensen na op deze grote wereld kan er geen mens volgen. Zij die kunnen volgen, koester dit moment! Het lijkt er sterk op dat ik hier weer niet veel te vertellen heb, en mijn tijd een beetje vol zal zeveren. Misschien even een luchtballonnetje oplaten over die Herman, die Herman die Rock Werchter organiseert. Wel, ik mag hem niet. Dagen aan een stuk werd ons beloofd dat we vandaag 14 namen zouden krijgen. De 14 laatste namen voor Werchter. Wat krijgen we? Juist ja, de Black Eyed Peas ... noemen ze dat tegenwoordig ook al een naam? Ik niet, maar wie ben ik uiteraard. Ik ben maar Jonas, Jonas uit de venstraat in Schiplaken. Maar ik moet toegeven, Werchter kan er alleen maar beter van worden, nu heb ik waarschijnlijk veel meer tijd om een andere, veel betere groep te gaan spotten!

Fitness is lekker vermoeiend, ik ga slapen! Geen slaag voor mij morgen AUB!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb daar niks mee te maken :D

Jonas zei

Heb ik u vermeld ofzo? ;-)