21 maart 2006

Leve de Lente

Het is lente, en het is verdomd officieel! Ik voel het, ik heb weer last van lentemoeheid, maar dat kan natuurlijk ook wel aan gisteren liggen. Als u de loomheid hemzelve zoekt, zoek dan vooral niet verder, u heeft hem gevonden, proficiat! Ik begin het ondertussen ook weer aan mijn ogen te voelen. Laat de anti-hooikoortsmiddeltjes maar al komen. Nog even en ik verdraag mijn lenzen niet meer. Dan kan ik natuurlijk wel met mijn mega-sexy bril gaan rondlopen, nu gaat dat tenminste. Met mijn vorige bril durfde ik haast niet meer buitenkomen. Die nare periode heb ik gelukkig dus al kunnen achter mij laten.

Werchter zal echt leuk worden, ik voel het. Er worden al geweldige plannen gesmeed, en als ik het zo hoor, zullen we met een grote groep zijn. De tent van Maarten zal niet volstaan, we maken er een volledig tentenkamp van! Doet er mij aan denken, ik heb hier nog ergens een kleine barbeque staan. Eigenlijk niets meer dan een bakje met een grill boven, maar alle kleine beetjes helpen, is het niet? Maar dan moet ik dat spul wel nog zien te vinden ... waar heb ik dat in hemelsnaam achtergelaten. Ok, ik heb nog tijd bedenk ik met net, Werchter is nog niet voor morgen. Spijtig, ik zou het niet erg gevonden hebben.

Ook nog even beslist om donderdag bij de nacht van het examen in Leuven te scoren alsof mijn leven er van afhangt en dus geweldige prijzen te winnen. Laat ik daarom al maar wat voor school gaan werken, het wordt eens tijd vrees ik. De realiteit kan soms hard aankomen, het is een wrede wereld waarin we leven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes met de nacht van het examen !
Ik denk toch dat de anti-hooikoortsmiddeltjes nog even de kast inkunnen - t is nog semi-winterachtig :-)

Jonas zei

Ik kan het u verzekeren, Ik kan de middeltjes al goed gebruiken ...