03 maart 2006

Laatste dag voor het weekend!

Ik stink, en niet een klein beetje. U kan nu misschien denken: "heeft die man zwaar aan sport gedaan? Is hij in z'n eigen beerput gevallen?". Vergeef me m'n onduidelijkheid. Even een korte verklaring. Ik ben vanmiddag even gaan eten in het wereldvermaarde en onovertroffen Fritland in Brussel nabij het Beursgebouw. Maximum 3 kwartier hebben we daar binnengezeten en ik stink al. Gelukkig is het vooral mijn jas, en niets anders. Binnen werden er enkele belangrijke zaken afgehandeld. De gokchinezen waren uiteraard ook weer van de partij (heb ik die al niet eens eerder gebruikt?). We gokten gelijk zotten op de wedstrijden van de Champions League van de komende week. Uiteraard komt het er op neer dat ik alles zal winnen en op die manier een maximumwinst van 32 consumpties in de Club zal verdienen. (Het prijzensysteem leg ik even niet uit, dat zit veel te ingewikkeld in elkaar. Zolang ik maar win!). Er werd ook nog even ferm gediscussieerd (mijn definitie voor niet meteen 'ja' zeggen) over "De 7 Plagen". Geraken we uiteindelijk nog aan 4 mensen voor de casting van woensdag? Het blijft zeer spannend.

De vervangprofessorin van Recht was grappig. Mensen die tijdens de pauze MET boekentas het lokaal verlaten krijgen een zondvloed van welgemeende vloeken over zich heen!

Zie mij hier zitten pronken trouwens. Ik heb m'n nieuwe bril op. Geweldig he, niemand die het ooit ziet, maar jullie zijn wel verplicht hem geweldig te vinden. Brillen dienen als noodoplossing voor mijn hooikoorts die binnenkort weer z'n intrede zal maken. Hooikoorts en lenzen gaan bij mij niet echt samen en mijn oude bril was 1.Geweldig niet meer in de mode zijnde, 2.Compleet naar de vernieling geholpen in een onhandige bui en 3.Niet sterk genoeg meer voor mijn arme oogjes. Daarom zit ik hier nu met een bril die er links anders uitziet dan rechts, idem voor boven en onder. Binnen enkele maanden uiteraard te bewonderen op flickr!

Nu is het weer tijd voor het weekend! Week-end! Week-end!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hou van...je schrijfstijl !
Mooi !

Anoniem zei

Ik hou van...je schrijfstijl !
Mooi !

Anoniem zei

Sorry, 2 berichtjes voor de prijs van één.
En nu zelfs drie.