04 maart 2006

Flickeren!

Joepie! Jonas kan weer Flickeren! Voor iedereen hier vooroordelen krijgt over mijn geaardheid, zal ik toch nog maar even iets uitleggen. Flickeren is een woord dat ik zonet heb uitgevonden en zoveel betekent als: foto's op mijn Flickr-site plaatsen. Jawel, we hebben hier weer de aankoop van ons leven gedaan en een nieuw fototoestel in huis gehaald. Als ik straks even tijd heb (niet dus, dus het is voor later ...) dan zet ik meteen de eerste fotoreportage van Streep online. Het spul in kwestie is weer een Nikon, maar nu wel eentje met de volle 8 megapixel en een schermpje om U tegen te zeggen. Daar gaan nogal eens foto's mee getrokken kunnen worden. Het is wel al uitgesloten dat ik het geval morgen meeneem naar de AB, wanneer ik de Bloodhound Gang ga bewonderen. Ik heb daar vorige keer iets te nare ervaringen mee gehad. Weet u het nog? Indien niet, dan hebt u pech, ik ga het niet nog eens allemaal vertellen.

Wat is jouw definitie van 6 uur? Dat valt te achterhalen. Het uur bepalen is een zeer exacte wetenschap, of hoe zeggen ze dat ook alweer. Mister Passage Fitness First ging mij bellen voor 6 uur, en kijk, hoe laat is het nu ... 18.20 staat er op mijn atoomklok! Dat is wel heel motiverend! Maar goed, zolang het allemaal gratis is, maak ik er geen probleem van. Hoewel, het zou me daar wel eens kunnen bevallen, en dan heb ik nog eens iets nuttig te doen op koude, natte lentedagen. En dan word ik even knap als al die filmsterren! Wow, zo cool! Ik droom er al helemaal bij weg.

Vanavond speel ik kuddedier. Iedereen gaat naar Brokeback Mountain, awel, ik ook dan! Ben eens benieuwd wat het gaat worden. Weet er eigenlijk amper iets over. Morgen meer veronderstel ik. Spannend he?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Best dat je het thuislaat ,voor ze het weer pikken ;-)
Als ge naar Brokeback Mountain gaat zien vind ik u een fantastisch kuddedier :-P T is namelijk een prachtige film !

Oewa ...

Groetjes,
Glenn

Jonas zei

Goed nieuws, hij werd goedgekeurd ;-)