18 maart 2006

TW, wie doet er mee?

De flauwe moppen waren weer goedkoop gisterenavond. We hebben ons dus kostelijk geamuseerd tijdens het quizzen. De quizmaster dronk enkel water en witte wijn, en toch was hij even grappig, eigenlijk nog wel een heel pak grappiger, als altijd. De vragen waren bij momenten vrij tot zeer belachelijk gemakkelijk. Spijtig genoeg waren we niet de enigen die dat zo vonden en eindigden we slechts 5de op de 30 deelnemers, met 7 punten minder dan de nummer 1. Er waren geen professionele ploegen aanwezig, dat is iets wat deze quiz ook zo leuk maakt. De volgende quiz ligt ook al vast, 7 april gaan we nog eens een gooi doen naar de overwinning.

Ook nog goed nieuws! De site van Goformusic mag dan nu wel compleet plat liggen (volgens bepaalde bloglezers althans), ik heb m'n tickets al! Besteld om 0.40 vannacht. Wat doet een mens anders wanneer hij thuiskomt van een quiz? Ik ben gerust, en zo is ook mijn volledige gezinnetje. Zij zijn reeds verzekerd van toegang tot het beste festival ter wereld. Ik kijk al vol spanning uit naar mijn jubileumjaar. Geloof het of niet, maar dit wordt reeds mijn tiende editie! Sinds 1996 ben ik er op uitzondering van 1998 (Op kamp met de CM) altijd al bijgeweest! Iedereen die er heen wil, haast en spoed is deze keer wel goed! Ik gok dat de tickets ten laatste 15 april de deur uit zijn.

Geen opmerkingen: