06 april 2006

Your photostream has been viewed ...

Tijd. Dat is iets wat we net iets te veel moeten missen. Altijd maar dat werken voor school. Ik ben het even een heel klein beetje beu. Wat een geluk dat we toch nog dat ene weekje vakantie krijgen. Dat ene weekje breng in volledigerwijs door in het verre en hopelijk wat warmere Barcelona. Even heel ver weg van al het schoolwerk, van al die irritante werkjes. Ver weg ook van die mensen die ik sowieso al veel te weinig zie. Na de vakantie toch maar eens geweldig hard verandering in brengen. Veel zeggen, weinig doen is dat meestal tot mijn grote spijt. Het is niet de eerste keer dat ik zoiets zeg. Maar het moet maar eens gedaan zijn met die tamzakkerij!

De tamzakkerij in verband met m'n laptop is ook afgelopen. Na vier maand van inactiviteit wegens geweldig kapot is hij eindelijk onderweg om gemaakt te worden. Grappig wel. Ik nam vandaag een kapotte laptop mee naar school om die dan door te geven aan Sofie, wat toch wel lukte zeker. Wel grappig dus, om de geweldige reden dat de laptop niet in het daarbijbehorende tasje zat, maar gewoon in mijn boekentas. Vervolgens kon de grap "seg, vang eens" en gillende mensen natuurlijk niet achterwege blijven. Fijn toch, zo een beetje onnozel doen. Er mag toch nog eens gelachen worden zeker? Retorische vraag, durf eens te antwoorden.

Zaterdagmorgen vertrek ik eindelijk naar Barcelona. U hoort mij al komen. Ik zal er niet zijn gedurende tien volle dagen. Wie weet hebben ze het internet in Spanje ook al uitgevonden en kan ik nog wel even iets komen vertellen, maar reken er niet te veel op. Mijn abonnement op Flickr (check: Your photostream has been viewed 7413 times) staat ook op het punt om te verlopen. Maar ik ga eens lief vragen aan m'n mams en paps om dat met een jaartje of twee te verlengen. En als zij het niet doen, dan doe ik het wel, zo simpel is het. Een fotoreportage volgt dus nog wel. Binnen een dikke week heeft Barcelona geen geheimen meer voor mij. Veronderstel dat we elk hoekje wel gezien zullen hebben met alle mogelijke dingen die iedereen voor mij al zal bezocht hebben. Ja, echt origineel zijn we niet met Barcelona. Stiekem wel heimwee naar NY, daar hadden we nog lang niet alles gezien. Maar ja, reizen kost een beetje veel geld enzo en het groeit niet op mijn rug, zeker de laatste tijd niet.

Wie wil er een kaartje krijgen? ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

kaartje voor sofie asjeblieeeeeeeeef

Anoniem zei

Ik wil ook wel een kaartje, aber dat zou wellicht wat te awkward voor u zijn ;) (Gezien mijn kaarten en geschrift-obsessie kan ik toch wel eventjes proberen eh...)

Verder wil'k ook vermelden dat ik gisteren geheel toevallig nog op uw photostream terecht ben gekomen en dat ik potvolkoffie ook wil reizen...