10 mei 2006

18*4

Als ik me niet vergis is het plan simpel: zorg ervoor dat de houdbaarheidsdatum niet overschreden wordt. We leven nu al enkele dagen op overschotjes hier thuis. Zeg maar overschot, want het is een hoeveelheid om u tegen te zeggen. Ik heb lang niet meer zo gezond gegeten, ik doe tegenwoordig niet anders meer dan appels en yoghurt eten. Als bij toeval zijn dat net de twee zaken die we nog met hopen hebben. Vanavond moeten de voorgebakken pannenkoeken er aan geloven. We hebben er nog welgeteld 72, dat zijn er 18 per persoon. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand met honger van tafel zal gaan. Als er mensen zijn die zin hebben, kom gerust een pannenkoekje eten! (=>Voor alle duidelijkheid, de overschot komt nog van onze Ardennenparty)

Pacman is jarig. Leve dat idiote spel. Ben er ooit nog half verslaafd aan geweest, maar uiteindelijk was het toch maar iets dom en kinderachtig. En vooral een groot verlies van tijd, want je blijft er gemakkelijk aan plakken. Je moet er maar opkomen zei ons aller Roos Van Acker daarnet nog, en daar heeft ze wel een punt. Had die Japanner/Chinees dat niet gedaan, dan was het geen feest vandaag.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ivm post Milow => Haha, pesterke :) Waar zat je op school dan? xx

Anoniem zei

Oké nu ben je te ver gegaan. Tom helsen erbij betrekken, puh :) ik woon toch in het zelfde dorp als Tom ;) maar dat maakt jou wsl helemaal niet jaloers. Wie hoor jij graag, misschien ken ik die wel Héhé

Anoniem zei

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anoniem zei

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anoniem zei

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»